Kracht van vertrouwen! Ik ben volop bezig geweest met het schrijven van mijn boek en mijn werktitel is: ‘Win jouw aanbesteding!’ met als subtitel ‘met gunnen en vertrouwen naar winst’. Met het schrijven van dit boek merkte ik al snel … Continue reading
4 pijlers communicatie
4 pijlers communicatie Communiceren doen wij allemaal de hele dag door. Over de telefoon, per email, per brief en mondeling face-to-face. Waarom is het dan toch zo lastig als je het hebt over communicatie over en tijdens de werkzaamheden? Door … Continue reading →
Wil jij mij helpen bij mijn boek
Reeds enkele jaren ben ik betrokken en bezig met het opstellen van plannen van aanpak met EMVI-criteria. Zodat JIJ meer kans maakt op het WINNEN van de aanbestedingen. Ik vind het tijd worden dat die kennis wordt vastgelegd in een boek. Zodat … Continue reading →
De 10 meest gemaakte fouten
De 10 meest gemaakte fouten bij het opstellen van een plan van aanpak met EMVI-criteria Het afgelopen jaar ben ik volop bezig geweest met het opstellen van diverse plannen van aanpak met EMVI-criteria. Voor verschillende opdrachtgevers en voor verschillende werken … Continue reading →
Tijdsbesparing
Bespaar TIJD met deze 4 tips! Dit artikel staat helemaal in het teken van ‘wat kan ik volgend jaar beter doen’. Een belangrijk aspect van ondernemer zijn is tijd! Wat doe ik wel en vooral hoe plan ik dat in. … Continue reading →
In 4 stappen vertrouwen opbouwen bij je opdrachtgever
In 4 stappen vertrouwen opbouwen bij je opdrachtgever Begin dit jaar heb ik mijn bedrijfsvoering omgegooid. Van de kant van de opdrachtgevers naar de kant van de aannemers. En ondanks dat ik een heel aantal aannemers al kende, liep ik … Continue reading →
Leer iets nieuws in 5 stappen
Leer iets nieuws in 5 stappen Nieuwe gewoonte aanleren is net zo moeilijk als oude gewoonte afleren. Iedere keer als ik iets nieuws onder de knie wil krijgen, wordt ik weer geconfronteerd met het oude. Ik vind het dan ook … Continue reading →
40 punten om je plan van aanpak naar een hoger niveau te brengen
40 punten om je plan van aanpak naar een hoger niveau te brengen We willen allemaal de hoogste score op onze EMVI-criteria, maar hoe doe je dat? En belangrijker nog; waar let de opdrachtgever op? Om je daarbij te helpen … Continue reading →
9 ideeën om je te onderscheiden van je concurrentie
9 ideeën om je te onderscheiden van je concurrentie Iedereen kan een kwaliteitsplan opstellen waarin de werkzaamheden voor baggerwerken worden toegelicht. Maar hoeveel aannemers kunnen er daadwerkelijk de onderscheidingen in aanbrengen? Lees hier de 9 ideeën om je te kunnen … Continue reading →