40 punten om je plan van aanpak naar een hoger niveau te brengen

40 punten om je plan van aanpak naar een hoger niveau te brengen

We willen allemaal de hoogste score op onze EMVI-criteria, maar hoe doe je dat? En belangrijker nog; waar let de opdrachtgever op?

Om je daarbij te helpen volgen hieronder 40 dingen waar de consument (= opdrachtgever) rekening mee houdt voordat hij/zij een aankoop doet EN waar jij dus goed op kan scoren tijdens de aanbestedingen.

Verhoog je winkans door:

  1. Geef een kloppend aanbod
  2. Zorg voor goede veiligheidsvoorzieningen
  3. Een goed onderhoud met de omgeving is tegenwoordig een vereiste
  4. Wees duurzaam in je werk en zorg dus dat je werk lange tijd mee gaat
  5. Kom met een goede prijs vs kwaliteit verhouding
  6. Lever de grootst mogelijke zekerheid
  7. Ben voor, tijdens en na het werk volop zichtbaar
  8. Zorg dat alles wat je doet โ€˜goed aanvoeltโ€™
  9. Maak er een fijne beleving van zodat hetโ€ฆ
  10. โ€ฆ als een goede ervaring wordt ontvangen
  11. Zorg voor compleetheid
  12. En lever als volledig aan
  13. Gemak dient de mens (en dus consument)
  14. Alleen volledige ontzorging van de opdrachtgever levert al de volle score oppassing the baton
  15. Heb, houd en creรซer vertrouwen in jezelf, het werk en de opdrachtgever
  16. Maak het complete werk kloppend en rond het goed af
  17. Wees duidelijk in je communicatie
  18. Ben overzichtelijk in je werk
  19. Zorg voor een schone werkomgeving en besteed daar aandacht aan
  20. Ook een veilige werkomgeving is van belang
  21. Ben de meest stimulerende persoon
  22. Zorg voor een plezierige omgang, ook bij meningsverschillen
  23. Ben verrassend
  24. Elk werk is uniek dus hou die spanning vast
  25. 100% probleemoplossend = 100% werk
  26. Voor elke situatie creรซer een snelle respons
  27. Zorg voor goede bereikbaarheid (van het werk, de omgeving, de bewoners, etc.)
  28. Geef de beste service
  29. Wees vriendelijk naar iedereenvriendelijk
  30. Werk ordelijk
  31. Ben klantvriendelijk
  32. Zorg voor een goede staat van het materiaal
  33. Dit geeft een goede uitstraling van je bedrijf en dus je werkzaamheden
  34. Wees vernieuwend
  35. Zorg voor een goede prestatie nu en in het verleden
  36. Houden aan de gemaakte afspraken
  37. Maak een realistische planning en houd je daaraan
  38. Zorg voor een goede klachtenafhandeling
  39. Wees kritisch op jezelf en op het gehele werk (zowel uitvoering als voorbereiding door derden)
  40. Dit is een lange lijst geworden, maar hij is niet compleetโ€ฆ

โ€ฆ en dus ben ik benieuwd naar jou punt. Waar let jij als consument zelf op voordat je een aankoop doet?

 

Laat het me weten in het commentaarveld hieronder!

 

Met vriendelijke groet,

 

Bianca van Rooij

 

Ps DEEL dit artikel met JOU netwerk door op de Facebook, LinkedIn, Twitter of Google + share knoppen te klikken, zodat ook de mensen in jou netwerk profiteren.

 

 

 


Geplaatst

in

door

Tags:

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*